Spoedklus.nl

Het platform voor al jouw reparaties
Spoedklus is compleet onafhankelijk
Klanten geven ons een 9,5
9.5/10
55 reviews

Heb je spoed? Krijg hier snel antwoord.

Hoe werkt Spoedklus.nl

Wat is Spoedklus.nl?

Spoedklus.nl garandeert je dat elke klus in en rondom het huis vandaag/ morgen al is opgelost! Wij werken samen met betrouwbare vakmensen. Je boekt deze experts direct via onze website. 

Welke tarieven hanteren jullie?

De tarieven verschillen per klus. Wil je een bepaalde spoedklus aanvragen, dan zie je altijd van te voren wat je daarvoor moet betalen. Soms gaat het om uurtarieven en bij andere klussen geldt een vaste prijs of betaal je bijvoorbeeld per m2. Zo weet je van te voren zo goed mogelijk wat een bepaalde klus jou gaat kosten. Je leest het tarief of je kunt zelf een vrij nauwkeurige inschatting van de kosten maken. Soms zie je ook een calculator waarmee je de prijs zelf kunt berekenen. Je betaalt altijd voor minimaal 1 uur. Anders zou het voor een vakman niet rendabel zijn om voor een kleiner klusje naar een adres te rijden. 

Hoe bepalen jullie de tarieven?

Wij baseren onze tarieven op de gemiddelden die we ontvangen van de vakmensen die bij ons zijn aangesloten. Zo weten we zeker dat de prijzen marktconform zijn. De tarieven wisselen regelmatig, soms zelfs per dag. Dit hangt ook van het tijdstip van de dag en de drukte op dat moment af. Spreek je een klus bij ons af, dan zie je altijd wat het geldende tarief is en weet je dus van te voren hoeveel je moet betalen.

Rekenen jullie voorrijkosten?

Nee, Spoedklus rekent geen voorrijkosten. Deze afspraak hebben wij ook gemaakt met de vakmensen die bij ons zijn aangesloten. Wij werken met lokale vakmensen, dus wat dat betreft zijn voorrijkosten ook niet nodig. Vindt een vakman dat een bepaalde klus te ver weg is, dan heeft hij zelf de vrijheid om deze klus niet aan te nemen. Op die manier zijn voorrijkosten niet nodig. 

Wat is de service fee?

Spoedklus is een platform dat jouw klusaanvraag meteen naar een van de duizenden vakmensen die bij ons zijn aangesloten stuurt. Achter de schermen wordt keihard gewerkt om ervoor te zorgen dat jij zo spoedig mogelijk een vakman in huis hebt. Daarvoor is een heel systeem gebouwd. De service fee dekt een deel van die kosten en zorgt ervoor dat wij in staat zijn om jouw klus tot een goed einde te brengen. 

Waarom ligt het tarief voor spoed hoger?

Heb jij een spoedklus voor ons, dan stellen wij alles in het werk om jou zo snel mogelijk te helpen. Vakmensen rekenen voor spoedklussen een hoger tarief. Zij zoeken en schuiven in hun agenda, zodat ze zo snel mogelijk naar jou kunnen komen. Regelmatig verzetten ze daarvoor zelfs andere klussen. Het is daarom logisch dat een spoedklus niet even iets meer kost. De tarieven wisselen, maar jij ziet altijd het dan geldende tarief voor jouw klus. 

Hoe werkt een spoedklus?

Bij een spoedklus komt een vakman binnen 24 uur (maar meestal dezelfde dag) nog naar jou toe om te helpen. We zijn natuurlijk wel afhankelijk van de beschikbare vakmensen op het moment dat jij hulp nodig hebt. We proberen bij spoedklussen om je binnen 20 minuten al een bevestiging te kunnen sturen. Als dat niet lukt, dan nemen we even contact me je op. 

Facturen & betalingen

Hoe ontvang ik een factuur?

Als de klus klaar is, voert de vakman alle gegevens in op onze app. Hij vermeldt hoe lang hij aan het werk was en wat de materiaalkosten waren. Vervolgens verzendt hij deze gegevens. Jij ontvangt dan van ons per e-mail een factuur met daarin een betaallink. Ook krijg je een sms met een Tikkie om de factuur te betalen. Betaal nooit rechtstreeks aan de monteur zelf, maar altijd via de betaallink van ons. Die krijg je dus per sms en per e-mail. Wij houden het geld nog even vast, zodat we zeker weten dat jij tevreden bent over de uitgevoerde klus. 

Aan wie betaal ik?

Je betaalt altijd aan Zoofy. Dit doe je via de betaallink die wij je toesturen per sms en per e-mail. Je betaalt nooit aan de vakman. Wij houden het geld namelijk even vast voordat we het aan de vakman geven. Zo weten we zeker dat de klus naar tevredenheid is uitgevoerd. 

Er staan parkeerkosten op de factuur

De vakman mag de parkeerkosten aan je doorberekenen. Deze kosten staan dan apart op de factuur die je per mail ontvangt na de klus.

Ik heb een huurwoning. Wie betaalt de factuur?

Vraag jij de klus aan, dan ben jij de opdrachtgever. Jouw naam staat dan op de factuur en daarom ben jij verantwoordelijk voor de betaling. Spoedklus en de monteur staan buiten de afspraken die jij maakt met je huurder of verhuurder. Degene die de afspraak inplant, die staat op de factuur.

Mijn verzekeraar moet betalen. Mag ik daar op wachten?

Nee, dat kan helaas niet. De persoon die de klus aanvraagt, is verantwoordelijk voor de betaling. Je kunt het beste de factuur zelf aan Spoedklus betalen en vervolgens dien je het bedrag dan in bij je verzekering. 

Kan ik in termijnen betalen?

Nee, dit is niet mogelijk. Na afronding van de klus ontvang je direct per e-mail een factuur. Ook ontvang je per sms een betaalverzoek van Tikkie. Direct na ontvangst dien je de factuur te betalen.

Binnen welk termijn moet ik betalen?

Is de klus naar tevredenheid afgerond, dan vragen wij je om meteen af te rekenen. Dit doe je via iDeal of via een Tikkie. Blijkt na korte tijd dat de klus toch niet naar tevredenheid is afgerond, dan is het voor jou een geruststellend idee dat het geld niet meteen naar de vakman gaat. Betaal je niet meteen, dan hanteren wij een betalingstermijn van 6 dagen. Is er niet betaald, dan krijg je een herinnering. Moeten we een tweede herinnering sturen, dan moet je €7,50 betalen voor extra administratiekosten die wij moeten maken. 

Een vakman bestellen

Hoe bestel ik een vakman?

Selecteer eerst de klus je wilt laten uitvoeren. Vervolgens vul je je gegevens in en daarna druk je op verzenden. Jouw gegevens worden alleen gedeeld met de vakman die jouw klus oppakt. Is de klus door een vakman geaccepteerd, dan ontvang je een bevestigingsmail. Daarin staat het tijdvak van twee uur waarbinnen de vakman bij je langskomt. 

Voor welke tijden kan ik een vakman bestellen?

De website is 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar. Kies je een spoedaanvraag, dan komt er binnen 24 uur iemand bij je langs. Meestal zelfs al dezelfde dag. Verder kun je klussen inplannen tussen 08:00 uur en 21:00 uur. 

Vinden jullie altijd iemand voor mijn klus?

In de meeste gevallen is er al snel iemand voor jouw klus gevonden. Wij kunnen daarop echter geen 100% garantie geven. De vakmannen zelf bepalen natuurlijk of ze een bepaalde klus wel of niet aannemen. We raden je wel aan om je klus duidelijk te omschrijven en om verschillende momenten op te geven waarop de specialist langs kan komen. Dan vergroot je de kans op een snelle deal. 

Waar kan ik Spoedklus gebruiken?

Overal in Nederland zijn wij actief.

Moet ik thuis zijn voor de afspraak?

Ja, er moet iemand aanwezig zijn op het moment dat de monteur arriveert. Je bepaalt zelf of je tijdens het uitvoeren van de klus aanwezig blijft. Het is wel het handigst om thuis te blijven tot de klus afgerond is. Staat de vakman toch voor een dichte deur, dan vragen wij of hij jou belt of een bericht stuurt. Hij blijft dan nog maximaal 20 minuten in de buurt wachten. Ben je er dan nog niet, dan mag hij 30 euro rekenen omdat hij voor niets is gekomen.

Met welke vakmannen werken jullie samen?

Wij werken alleen samen met mensen die geregistreerd zijn bij de Kamer van Koophandel. De meeste van hen werken zelf als ZZP’er. Melden zij zich aan bij Spoedklus, dan screenen we ze eerst. We checken dan bijvoorbeeld of we online geen klachten of vervelende dingen over de persoon tegenkomen. Twijfelen we, dan vragen we altijd een portfolio op. We doen er dus alles aan om alleen vakmensen in ons team te krijgen. Is een vakman online toegelaten, dan blijven we hem volgen. Is er bij jou een klus uitgevoerd, dan krijg je van ons om die reden dan ook een e-mail waarin we vragen of je de vakman wilt beoordelen. Op basis daarvan houden we van elke vakman een score bij. Is de score onvoldoende, dan stoppen we meteen de samenwerking. 

Garantie & verzekering

Hoe zit het met garantie?

De garantietermijn verschilt per klus. Op montage en installatie krijg je standaard twee maanden garantie. In bijzondere omstandigheden, zoals bijvoorbeeld een noodreparatie, kan hiervan worden afgeweken. Je kunt de precieze garantietermijn het beste bespreken met de vakman die bij jou langskomt. Of je kiest voor ons Zoofy garantiepakket. Dit is een optie die jou extra kan beschermen. Je betaalt voor dit pakket €4,95 per klus.

Is Spoedklus verzekerd?

Wij eisen van onze vakmensen dat ze een goede aansprakelijkheidsverzekering hebben. De vakman is en blijft verantwoordelijk voor de uitvoering van de klus. Kom je er met hem niet uit, dan kun je gebruik maken van ons garantiepakket. 

Wat doe ik als ik niet tevreden ben over de uitgevoerde klus?

Het is natuurlijk ontzettend vervelend als je niet tevreden bent. Dat is zeker niet de bedoeling. Wij vragen aan elke vakman met wie wij samenwerken om goed werk te leveren. Een goede klantenservice en tevreden klanten staan bij ons heel hoog in het vaandel. Als je niet tevreden bent, dan kun je dat het beste meteen tegen de expert zelf zeggen. Het kan natuurlijk dat je er pas achter komt als hij al weg is. Meld het dan zeker binnen 72 uur na het ontvangen van de factuur bij ons. Je doet dit via onze klantenservicepagina. Soms lukt het gelukkig om het probleem toch nog met de vakman zelf op te lossen. Zeker als het een klein probleempje is. De vakman heeft er wettelijk recht op om nogmaals bij jou langs te komen en de klus dan nogmaals onderhanden te nemen. Uiteraard ben jij pas tevreden als het probleem helemaal is opgelost. Wij vragen je na de afronding van de klus of je een review over de vakman wilt achterlaten. Jij helpt ons op die manier om de kwaliteit van onze vakmensen hoog te houden. We verwijderen namelijk die vakmensen die onvoldoende beoordeeld worden. 

Mijn vakman heeft schade gemaakt

Uiteraard is dat in de verste verte niet de bedoeling. De vakman komt bij jou langs om een klus te klaren en een probleem op te lossen en zeker niet om nieuwe problemen te veroorzaken. Is er bij jou schade ontstaan, dan bieden we daarvoor onze oprechte excuses aan. We vinden dat heel vervelend. Meld de schade direct bij de vakman. Of doe dit uiterlijk 72 uur na het ontvangen van de factuur. Op de servicepagina kun je dit probleem melden. We zorgen er verder zo snel mogelijk voor dat de schade hersteld wordt. Van jou vragen we of je een recensie over de vakman wilt achterlaten op onze website. Dit helpt ons enorm om onze kwaliteit hoog te houden. Scoren mensen onvoldoende, dan worden ze door ons zonder pardon verwijderd. Wij doen alles voor een hoge klanttevredenheid. Jij moet er op kunnen rekenen dat je klus vakkundig wordt gedaan. 

Contact

Kan ik mijn klusaanvraag annuleren?

Is de aanvraag nog niet aangenomen, dan kun je hem gratis annuleren. Dit doe je via de boekingspagina. Je komt daar door middel van de link die je ontving per mail. Als een vakman jouw klus geaccepteerd heeft, dan moet je 48 uur voor aanvang van de klus annuleren. Is dat niet het geval, dan brengen wij de servicekosten in rekening. Is de vakman zelfs al onderweg, dan komt er nog 30 euro bij. Spoedaanvragen die geaccepteerd zijn, kun je nooit gratis annuleren. 

Hoe kan ik jullie bereiken?

We zijn online bereikbaar. Bij onze klantenservicepagina vind je op de meeste vragen al een antwoord. Daar kun je ook eventuele klachten en problemen melden. 

Kan ik jullie bellen?

Nee, als online platform kiezen we er voor om zoveel mogelijk online te regelen. Op onze klantenservice pagina vind je de meeste antwoorden op je vraag. Ook kun je daar problemen en klachten melden.

Kan ik de status van mijn aanvraag zien?

Ja, dat kan zeker. Heb jij jouw aanvraag verzonden, dan ontvang je van ons een e-mail. Daarmee kom je in jouw eigen boekingspagina. Hier wijzig of annuleer je de aanvraag zo lang deze nog niet is geaccepteerd. Is jouw klus opgepakt door een vakman, dan krijg je via de e-mail een bevestiging. Op de statuspagina zie je dan wie je komt helpen en ook de beoordelingen die andere klanten over deze vakman gaven. Verder zie je hier hoe je hem of haar kunt bereiken. 

Hoe neem ik contact op met mijn vakman?

In de bevestigingsmail, die ontvang je als de klus is opgepakt, lees je de naam en het telefoonnummer van de vakman. Deze persoon neemt zelf voordat hij langskomt ook even contact met jou op. Heb je zelf meteen al vragen, dan kun je natuurlijk al eerder contact opnemen. 

Hoe kan ik mijn klusaanvraag annuleren?

Is de aanvraag nog niet bevestigd, dan is annuleren gratis. Dit doe je op de boekingspagina. Is de klus al wel geaccepteerd, annuleer dan minimaal 48 uur voor de afspraak. Spoedklussen zijn niet kosteloos te annuleren.

Kan ik de datum van mijn aanvraag wijzigen?

Ja hoor, zo lang de aanvraag nog niet is opgepakt, kun je gewoon dingen wijzigen. Dit doe je op je eigen boekingspagina. Is de klus opgepakt, dan kun je geen wijzigingen meer aanbrengen. 

Kan ik een offerte ontvangen?

Offertes aanvragen is bij Spoedklus niet mogelijk. Je maakt bij ons direct een afspraak en je ziet op de website wat het tarief voor die klus is op dat moment. 

Overige vragen

Wie zorgt er voor materiaal?

Dat mag jij zelf bepalen. Je kunt het materiaal zelf regelen omdat dit meestal goedkoper is. Je moet dan natuurlijk wel zelf van alles regelen. Vraag je aan de vakman het materiaal mee te nemen, dan moet hij daar extra tijd voor uittrekken en die kosten mogen dan als een toeslag aan jou worden doorberekend. 

Ik ontvang geen mail in mijn inbox

Krijg je geen bevestiging van je aanvraag, controleer dan eerst je spam. 

Mag een vakman een dubbel tarief rekenen?

Als een vakman samen met iemand anders doet, dan mag hij een dubbel tarief vragen. Soms is het bijvoorbeeld voor de veiligheid nodig om met twee vakmannen samen te werken. Uiteraard wordt dit vooraf met jou besproken. 

Wat doe ik als de vakman zijn klus bij mij niet afmaakt?

Het is absoluut de bedoeling dat de klus helemaal afgerond wordt. Dit dient de vakman ook te weten. Is de klus volgens jou niet afgemaakt, probeer er dan altijd eerst samen met de betreffende vakman zelf uit te komen. Het kan natuurlijk gebeuren dat er een misverstand is. Het is altijd het handigst om er samen uit te komen. Verder is het bij sommige klussen ook niet mogelijk om ze de eerste keer gelijk helemaal af te krijgen. Er mist misschien een onderdeel dat nog besteld moet worden. Of er is een muur of iets dergelijks die eerst moet drogen voordat de vakman verder kan met de klus. Uiteraard wordt dit met jou als opdrachtgever besproken. De factuur krijg je pas als de klus helemaal klaar is. Kom je er nu toch niet uit met de vakman zelf, neem dan zeker contact met ons op. Het gebeurt heel soms dat we dan een andere vakman vragen om het probleem alsnog op te lossen. Ben je dus niet tevreden, dan kun je in een review die wij van je vragen een negatieve beoordeling achterlaten. Zien wij vakmensen die onvoldoende scoren, dan verwijderen we ze absoluut van ons platform. Een goede klanttevredenheid vinden wij erg belangrijk. Jij moet er op kunnen vertrouwen dat de klus goed uitgevoerd wordt. 

Mijn vakman is helemaal niet op komen dagen

Dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling. Wij bieden je daar dan ook onze excuses voor aan. Jij rekende er op dat je klus werd opgeknapt en er verscheen geen monteur. Dat is zeker niet hoe wij willen werken. Neem direct contact met ons op als dit gebeurt. Samen met jou zoeken we dan direct naar de beste oplossing. We proberen om zo snel mogelijk alsnog een andere vakman naar jou toe te sturen. We hopen dat je ons die kans nog geeft en we begrijpen dat je dit een hele vervelende situatie vindt. Wij nemen dit echt heel serieus. Als zoiets gebeurt, dan is de kans heel groot dat we de betreffende vakman per direct ontslaan. Met zulke mensen willen wij pertinent niet samenwerken. 

Waar kan ik een ander probleem melden?

Eigenlijk kun je alle klachten en problemen melden via onze klantenservicepagina. Wij kunnen dan alle relevante informatie bij elkaar zoeken. Soms is het ook nodig dat wij een bepaald probleem of een klacht met een derde partij bespreken. Het is dan noodzakelijk om alle feiten zwart op wit te hebben. Dat is voor iedereen beter en zo voorkomen we vervelende misstanden die het probleem alleen maar ingewikkelder maken. In eerste instantie is de vakman zelf verantwoordelijk voor de klus die hij bij jou uitvoert. Is er een probleem of ben je niet tevreden, dan kun je dat het beste meteen zeggen als hij er nog is. En je hebt natuurlijk ook zijn naam en telefoonnummer. Vaak is er geen opzet in het spel en wordt het probleem alsnog naar tevredenheid opgelost. Gaat dit niet werken, meld het probleem of de klacht dan binnen 72 uur na het ontvangen van de factuur bij ons. Ook dan is het nog mogelijk dat wij het de betreffende vakman alsnog laten oplossen. Lukt dat niet, dan kan het dat we een andere specialist naar jou toesturen. We doen er in ieder geval alles aan om het probleem zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen. Je kunt over deze zaken overigens nog meer lezen in onze voorwaarden. Heb je een probleem met de vakman en wordt het niet opgelost, dan kun je dat aangeven in een review die wij van je vragen. Zo help je ons om de kwaliteit van ons platform hoog te houden. We verwijderen namelijk de mensen die onvoldoende scoren en slecht werk leveren. 

Ik kan de vakman niet bereiken

Is jouw klus aangenomen, dan krijg je van ons meteen via de mail de gegevens van de vakman die jouw klus komt doen. Het is de bedoeling dat je alleen door middel van dit telefoonnummer contact opneemt met de vakman. Wordt de telefoon herhaaldelijk niet opgepakt, probeer dan contact te leggen via een sms of een appje. Vraag of de vakman jou zo snel mogelijk terug wil bellen. Het kan natuurlijk dat hij net even met een andere klus bezig is. Veel van onze vakmensen zijn druk bezet. Natuurlijk is het de bedoeling dat jij de vakman ook zo snel mogelijk te pakken krijgt om jouw klus te bespreken. Heb je de vakman dringend nodig en lukt het niet om contact te krijgen, neem dan even contact op met ons via de klantenservice pagina. Als er echt haast geboden is, dan reageren wij snel. 

Mijn vakman komt niet op de afgesproken tijd

Dat is zeker niet de bedoeling. Jij rekent er op dat de vakman op een bepaalde tijd bij jou aankomt en dat moet dan ook gebeuren. Misschien bleef je er zelfs speciaal voor thuis. Het is wel zo dat er een tijdvak van 2 uur is waarbinnen de monteur bij je langs kan komen. Maar dan moet dat ook wel gebeuren, want wij gaan er vanuit dat de vakmensen die met ons samenwerken zich aan de afspraken houden. In de bevestigingsmail staat duidelijk vermeld binnen welke tijd de klus gedaan moet worden. Komt de vakman niet op tijd, probeer dan eerst zelf even om hem te bellen. Lukt dat niet, wacht dan nog een kwartier nadat de tijd verstreken is. Daarna neem je contact met ons op en helpen wij je verder. Meld je probleem op de klantenservice pagina. Het kan natuurlijk dat er iets gebeurd is waardoor de vakman verlaat is. Denk aan iets van autopech of een ongeluk. We vragen onze klanten altijd om een review achter te laten over de vakman. Jij kunt in dit geval aangeven dat de vakman niet of te laat kwam. Wij kunnen op deze manier de kwaliteit waarborgen. Mensen die onvoldoende scoren verwijderen wij van ons platform. 

Mijn vakman wil de afspraak verzetten

Dat is eigenlijk niet de bedoeling. Toen jij de klus melde bij ons platform, koos jij een datum en een tijdstip. De vakman heeft er zelf voor gekozen om deze klus op te pakken. Natuurlijk kan er bij hem onverwachts iets zijn tussengekomen en neemt hij daarom contact met jou op. Vind jij het ook prima om de afspraak te verzetten en doen jullie dat in goed overleg, dan is er natuurlijk niets aan de hand. Dit moet wel met jouw toestemming gebeuren. De vakman kan de klus ook bij ons afmelden. Maar dat mag alleen als er een hele dringende reden is en dat kan tot 48 uur van te voren. Natuurlijk nemen wij dan meteen contact op met jou en zorgen we ervoor dat jij alsnog geholpen wordt. Op onze service kun je rekenen. Is de klus afgerond en ben je niet tevreden over de vakman, dan kun je dat aangeven in je recensie. Wij vinden deze beoordelingen heel belangrijk, omdat we mede daardoor de kwaliteit van ons platform op een hoog level kunnen houden. Scoren bepaalde monteurs onvoldoende, dan verwijderen we ze absoluut. 

Mijn vakman heeft geen materiaal bij zich

Voordat de klus uitgevoerd wordt, heb jij contact met de vakman. Tijdens dat telefoongesprek bespreken jullie samen wat er moet gebeuren. De vakman is een expert en kan uitstekend inschatten of en welk materiaal er nodig is voor de klus. Het is de bedoeling dat hij dat materiaal meeneemt. Of jullie moeten samen afspreken dat jij er voor zorgt, dat kan natuurlijk ook. Maar wel altijd na goed overleg. Hebben jullie afgesproken dat de vakman het materiaal meeneemt en blijkt hij dit toch niet bij zich te hebben, dan bieden wij je daarvoor onze excuses aan. Dat is absoluut niet de bedoeling. Probeer in dit geval eerst even zelf het probleem met de vakman te bespreken. Wellicht kan hij alsnog voor een goede oplossing zorgen. Dat hij bijvoorbeeld het materiaal regelt zonder hiervoor extra kosten te factureren. Kom je er niet uit met de vakman en ben je niet tevreden over zijn oplossing, neem dan zeker contact met ons op. Na de afronding van de klus vragen we je om een review over de vakman achter te laten. Geef daarin eerlijk aan of je wel of niet tevreden bent. Op basis van de scores die de vakmensen krijgen van onze klanten bepalen wij of ze wel of niet in ons platform werkzaam blijven. Wij screenen natuurlijk van te voren heel nauwkeurig op betrouwbaarheid en kwaliteit, maar mocht achteraf bij reviews blijken dat een vakman toch geen goede service biedt, dan verwijderen wij deze persoon meteen. 

Waar kan ik een ander probleem melden?

Welk probleem je ook hebt, ga altijd naar onze klantenservice pagina. Wij helpen je graag. Daarbij is het voor ons het handigst als we alle relevante informatie bij elkaar hebben. We zien dan precies wat het probleem is en kunnen je zo goed mogelijk helpen. Soms is het ook nodig dat we een bepaald probleem of een klacht met een derde partij bespreken. Dan is het belangrijk om alle informatie zwart op wit te hebben. Zo voorkomen we misverstanden. Het is altijd het handigst om een bepaald probleem eerst met de vakman zelf te bespreken. Hij is verantwoordelijk voor een goede afronding van de klus. Ben je toch niet tevreden of kom je er samen met de vakman niet uit, dan meld je het probleem binnen 72 uur na de ontvangst van de factuur. Ook dan is het nog steeds mogelijk dat de vakman zelf het probleem met jou oplost. Wij vinden dat de beste oplossing. Lukt dit toch niet, dan sturen we in sommige gevallen een andere vakman. We doen er in ieder geval alles aan dat jouw klus zo snel mogelijk wordt opgepakt en dat deze naar volle tevredenheid van jou als klant wordt afgerond. Je krijgt na afronding van de klus van ons het verzoek om een review achter te laten om zo jouw vakman te beoordelen. Zo help je ons om de kwaliteit van de aangesloten vakmensen op peil te houden. Vakmannen die onvoldoende scoren verwijderen wij direct van ons platform. Een goede klantenservice en betrouwbaarheid staan bij ons hoog in het vaandel. 

Voor elke klus naar Spoedklus.nl

Welk probleem je ook hebt, Spoedklus.nl staat graag voor je klaar. Is er een sleutel kwijt en kom je met geen mogelijkheid meer je huis binnen? Wij zijn er voor je. Is het enorm koud in je woning omdat de Cv-ketel een storing heeft? Meld dan op ons platform dat je een spoedklus hebt. Er is een groot aantal vakmannen bij ons platform aangesloten, dus in de meeste gevallen lukt het om binnen een paar uur al een monteur aan huis te hebben. Heeft een klus voor jou geen haast, dan meld je hem ook aan op ons platform, maar dan als gewone klus. Ook in dat geval is er meestal al heel snel een vakman die de klus voor je wil klaren. 

Voor elke klus naar Spoedklus.nl

Welk probleem je ook hebt, Spoedklus.nl staat graag voor je klaar. Is er een sleutel kwijt en kom je met geen mogelijkheid meer je huis binnen? Wij zijn er voor je. Is het enorm koud in je woning omdat de Cv-ketel een storing heeft? Meld dan op ons platform dat je een spoedklus hebt. Er is een groot aantal vakmannen bij ons platform aangesloten, dus in de meeste gevallen lukt het om binnen een paar uur al een monteur aan huis te hebben. Heeft een klus voor jou geen haast, dan meld je hem ook aan op ons platform, maar dan als gewone klus. Ook in dat geval is er meestal al heel snel een vakman die de klus voor je wil klaren.